U heeft een aanmaning ontvangen
Als u een aanmaning van ons heeft ontvangen, hebben wij op verzoek van een cliënt de inning van een of meerdere facturen overgenomen. Het is dan van belang dat u het op de aanmaning genoemde bedrag voldoet.
Als ondanks al onze (telefonische) inspanningen en het versturen van de herinneringen, betalingen uitblijven, dan kunnen wij op verzoek van onze cliënt juridische stappen nemen. Wij willen dit graag voorkomen, en bieden daarom de volgende mogelijkheden aan:
Een vordering voldoen
U kunt het totale bedrag overmaken op het ABN-AMRO of ING bankrekeningnummer (t.n.v. Van Lith Gerechtsdeurwaarders en Incasso) welke u kunt vinden in de voetnoot van de brief of het exploot dat u van ons ontvangen heeft. U kunt tevens bij Van Lith Gerechtsdeurwaarders en Incasso op kantoor (Mauritsstraat 16 te Eindhoven) het bedrag contant komen voldoen.
Belangrijk is dat u bij uw betaling altijd uw dossiernummer vermeldt.
Zodra wij de volledige betaling van u hebben ontvangen, sluiten wij uw dossier en stopt het incassoproces. In alle gevallen geldt dat de betaling binnen het door ons gestelde termijn ontvangen moet zijn. Houdt u er rekening mee dat het, afhankelijk van de betalingswijze, enkele dagen kan duren voordat de betaling bij ons binnen is.
Betalingsregeling treffen
Kunt u de gehele vordering niet in 1 keer betalen en wilt u een betalingsregeling treffen? Mogelijk kunnen wij met instemming van onze cliënt met u tot een overeenkomst komen. Neemt u hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op om verdere kosten te voorkomen.
Heeft u bezwaar tegen de aanmaning?
Heeft u een vraag omtrent de betaling? Neem dan schriftelijk (of per e-mail) contact met ons op.