Aanmaning ontvangen?
U heeft een aanmaning ontvangen
Als u een aanmaning van ons heeft ontvangen, hebben wij op verzoek van een cliënt de inning van een of meerdere facturen overgenomen. Het is belangrijk dat u het op de aanmaning genoemde bedrag betaalt.
Als ondanks al onze (telefonische) inspanningen en het versturen van de herinneringen, betalingen uitblijven, dan kunnen wij op verzoek van onze cliënt juridische stappen nemen. Wij willen dit graag voorkomen en bieden daarom onderstaande mogelijkheden aan.
Een vordering voldoen
U kunt het totale bedrag overmaken op het ABN-AMRO of ING bankrekeningnummer (t.n.v. Van Lith Gerechtsdeurwaarders en Incasso). Dit nummer vindt u in de voetnoot van de brief of het exploot dat u van ons heeft ontvangen. U kunt ook bij Van Lith Gerechtsdeurwaarders en Incasso op kantoor (Beemdstraat 31 in Eindhoven) het bedrag contant komen voldoen.
Belangrijk is dat u bij uw betaling altijd uw dossiernummer vermeldt
Zodra wij de volledige betaling van u hebben ontvangen, sluiten wij uw dossier en stopt het incassoproces. In alle gevallen geldt dat de betaling binnen de door ons gestelde termijn ontvangen moet zijn. Houdt u er rekening mee dat het, afhankelijk van de betalingswijze, enkele dagen kan duren voordat de betaling bij ons binnen is.
Betalingsregeling treffen
Kunt u de gehele vordering niet in één keer betalen en wilt u een betalingsregeling treffen? Mogelijk kunnen wij met instemming van onze cliënt met u tot een overeenkomst komen. Neemt u hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op om verdere kosten te voorkomen.
Heeft u bezwaar tegen de aanmaning?
Heeft u een vraag over de betaling? Neem dan schriftelijk (of per e-mail) contact met ons op. Dat kan via de contactgegevens zoals vermeld op de contactpagina.